מידע כללי לגבי טיסות ישראייר פנים ארציות
נוסע המעוניין בפרטים אודות סטטוס אישור הטיסות, יכול לפנות לכתובת מייל site@israir.co.il ולקבל את המידע המעודכן המצוי בידנו.
ישראייר שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לבטל את מועד הטיסה שפורסם. בטיסות המתבצעות על ידי ישראייר, מטבע הדברים, עשויים להיות בהן ביטולים, עיכובים, איחורים ושינויים בנתיב ו/או ביעד ו/או במספר הטיסה, גם ברגע האחרון ועל פי כל דין.
דחיית מועד הטיסה לאחר כניסת השבת עקב אילוצים תפעוליים ואחרים- מובהר כי במקרה בו מועד הטיסה (המראה ו/או נחיתה) יידחה לאחר כניסת השבת עקב אילוצים תפעוליים ואחרים, הנוסע לא יהיה זכאי לכל פיצוי מאת ישראייר וישראייר לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע עקב כך.
על הנוסע חלה האחריות למסור מספר טלפון או אמצעי תקשורת אחר כגון דואר אלקטרוני, לקבלת הודעות לשינויים מישראייר. יש להגיע לדלפקי הבידוק לטיסה (CHECK IN) עם תעודת זהות/רשיון נהיגה/דרכון/תעודת שוטר/חוגר סדיר או מילואים (במצב תקין ובתוקף) לפחות שעתיים לפני שעת ההמראה הנקובה על גבי הכרטיס טיסה. דלפקי הבידוק לטיסה (CHECK IN) יסגרו 45 דקות לפני מועד ההמראה הנקוב בכרטיס הטיסה. על הנוסע להתייצב בשער העלייה למטוס בזמן הנקוב בכרטיס העלייה למטוס, שאם לא כן תהא ישראייר רשאית לא להעלותו לטיסה ולפרוק את כבודתו מהמטוס וזאת על מנת למנוע עיכוב בהמראת הטיסה. טיסות לא יעוכבו בגין נוסעים המאחרים להתייצב לבידוק לטיסה (CHECK IN) או לשער העלייה למטוס ונוסעים מאחרים לא יועלו לטיסה וישראייר לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע כתוצאה מאיחורו להתייצב במועד הנדרש לטיסה והעלויות הכרוכות בכך יחולו על הנוסע בלבד. בנוסף לכך שמורה הזכות לישראייר שלא להחזיר לנוסע המאחר לטיסה את מחיר כרטיס הטיסה והאחריות לנזקים שיגרמו לישראייר תחול על הנוסע המאחר בלבד. בטיסות אלו לא מוגשות ארוחות אלא מים בלבד.
קבלת מסמכי נסיעה
על הנוסע לבדוק את חומר הנסיעה, מיד עם קבלתו מישראייר או מסוכנות הנסיעות שלו, ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים בידיו (כרטיסי טיסה, שוברי בתי מלון, שוברי העברות, שובר השכרת רכב ושייט וכיו"ב), וכן, לוודא כי הפרטים הרשומים במסמכים אלה אכן תואמים את פרטי הנוסע והשירותים שהוזמנו. הנוסע אחראי לפנות באופן מיידי לישראייר או לסוכנות הנסיעות שלו ככל שתימצא אי התאמה כלשהי בין פרטיו או פרטי ההזמנה, לבין המסמכים שהתקבלו אצלו, שאם לא כן, במידה והנוסע לא יפנה לישראייר זמן סביר לפני מועד הנסיעה בעניין אי ההתאמה שמצא, יהיה זה על אחריותו בלבד והוא יישא בכל הוצאה ו/או נזק שייגרמו כתוצאה מאי ההתאמה כאמור.
ישראייר שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לבטל את מועד הטיסה שפורסם. בטיסות המתבצעות על ידי ישראייר, מטבע הדברים, עשויים להיות בהן ביטולים, עיכובים, איחורים ושינויים בנתיב ו/או ביעד ו/או במספר הטיסה, גם ברגע האחרון ועל פי כל דין.
דחיית מועד הטיסה לאחר כניסת השבת עקב אילוצים תפעוליים ואחרים- מובהר כי במקרה בו מועד הטיסה (המראה ו/או נחיתה) יידחה לאחר כניסת השבת עקב אילוצים תפעוליים ואחרים, הנוסע לא יהיה זכאי לכל פיצוי מאת ישראייר וישראייר לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע עקב כך.
על הנוסע חלה האחריות למסור מספר טלפון או אמצעי תקשורת אחר כגון דואר אלקטרוני, לקבלת הודעות לשינויים מישראייר. יש להגיע לדלפקי הבידוק לטיסה (CHECK IN) עם תעודת זהות/רשיון נהיגה/דרכון/תעודת שוטר/חוגר סדיר או מילואים (במצב תקין ובתוקף) לפחות שעתיים לפני שעת ההמראה הנקובה על גבי הכרטיס טיסה. דלפקי הבידוק לטיסה (CHECK IN) יסגרו 45 דקות לפני מועד ההמראה הנקוב בכרטיס הטיסה. על הנוסע להתייצב בשער העלייה למטוס בזמן הנקוב בכרטיס העלייה למטוס, שאם לא כן תהא ישראייר רשאית לא להעלותו לטיסה ולפרוק את כבודתו מהמטוס וזאת על מנת למנוע עיכוב בהמראת הטיסה. טיסות לא יעוכבו בגין נוסעים המאחרים להתייצב לבידוק לטיסה (CHECK IN) או לשער העלייה למטוס ונוסעים מאחרים לא יועלו לטיסה וישראייר לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע כתוצאה מאיחורו להתייצב במועד הנדרש לטיסה והעלויות הכרוכות בכך יחולו על הנוסע בלבד. בנוסף לכך שמורה הזכות לישראייר שלא להחזיר לנוסע המאחר לטיסה את מחיר כרטיס הטיסה והאחריות לנזקים שיגרמו לישראייר תחול על הנוסע המאחר בלבד. בטיסות אלו לא מוגשות ארוחות אלא מים בלבד.
קבלת מסמכי נסיעה
על הנוסע לבדוק את חומר הנסיעה, מיד עם קבלתו מישראייר או מסוכנות הנסיעות שלו, ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים בידיו (כרטיסי טיסה, שוברי בתי מלון, שוברי העברות, שובר השכרת רכב ושייט וכיו"ב), וכן, לוודא כי הפרטים הרשומים במסמכים אלה אכן תואמים את פרטי הנוסע והשירותים שהוזמנו. הנוסע אחראי לפנות באופן מיידי לישראייר או לסוכנות הנסיעות שלו ככל שתימצא אי התאמה כלשהי בין פרטיו או פרטי ההזמנה, לבין המסמכים שהתקבלו אצלו, שאם לא כן, במידה והנוסע לא יפנה לישראייר זמן סביר לפני מועד הנסיעה בעניין אי ההתאמה שמצא, יהיה זה על אחריותו בלבד והוא יישא בכל הוצאה ו/או נזק שייגרמו כתוצאה מאי ההתאמה כאמור.
