מידע חשוב לכל הטסים

סיוע בניידות בשדה התעופה: אנו יכולים לעזור לך לעבור ממקום למקום בתוך שדה התעופה, לפני הטיסה נעזור לך להגיע מדלפק הצ'ק-אין ועד למטוס וכן לאחר הטיסה נוכל לעזור לך לצאת מהמטוס עד לאולם מקבלי הפנים. היה ויש לך צורך בזאת, חשוב לעדכן אותנו כאשר מזמינים את הטיסה.
 

• יש נקודת מפגש בנתב"ג לנוסעים המבקשים עזרה או ליווי. לטסים מטרמינל 3 בשער 32, לטסים מטרמינל 1 בשער 4.
לנוחיותכם, יש בטרמינל ספסלים שמורים לאנשים עם מוגבלות בהם ניתן להמתין, שלא לצד ריכוז הקהל, עד שנדרש להזדהות בפני הבטחון / בצ'ק אין.





• נעדכן כי לאור העומסים בנתב"ג, המשאבים המוגבלים ומצוקת כ"א, זמן ההמתנה לקבלת שירותי נגישות צפוי להתארך לכ- 45 דקות לפחות.

הסיוע לנוסע עם מוגבלות ניתן ללא תוספת תשלום.

• בהתאם להנחיות ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA), מומלץ כי נוסע, אשר מגבלתו עלולה למנוע ממנו לסייע בפינויו מהמטוס במקרה חירום בעת הטיסה (לדוגמא – נוסע עם מוגבלות חמורה בניידות, מוגבלות קוגניטיבית משמעותית, או עם מוגבלות חמורה בראיה ושמיעה בו זמנית), ילוּוֶה במלווה, אשר יוכל לסייע לו בפינוי מהמטוס בשעת חירום.

פטור מתור:
  •  אם ברשותכם תעודת פטור מתור נבקש להציגה לצוותי הבטחון ובדלפקים. צוותי ישראייר מכירים את התעודה.
  •  אם אין ברשותכם תעודה זו, אנא הזדהו בפני צוות ישראייר בהגיעכם, ויעשו מאמץ, בכפוף לסיטואציה הנקודתית, לסייע בידכם.
  •  נדגיש כי פטור מתור היא יוזמה ישראלית וכי בחו"ל פטור מתור מותנה בנוהג המקומי.

עליה למטוס וירידה ממנו:
  •  אם נדרש סיוע הצוות או רכב מותאם, עליה למטוס נעשית, במידת האפשר, לאחר עליית כלל נוסעי הטיסה.
  •  אם נדרש סיוע הצוות או רכב מותאם, ירידה מהמטוס נעשית, לרוב, אחרי ירידת כלל הנוסעים.

הושבה במטוס:
  •  המושבים במטוסי ישראייר נגישים ובעלי מסעדי יד הניתנים להורדה והרמה למעט יציאות החרום.
  •  מידות המושב 44 ס"מ רוחב / 43 ס"מ עומק.
  •  ניתן לבחור הושבה עצמאית באזור האישי MY ISRAIR או בלחיצה על הלינק כאן
  •  בהתאם להנחיות בטיחות טיסה, לא נוכל להקצות עבורך מושב במעברי החירום וכן לעיתים בצמוד למעבר.





• חיית שרות:
  •  במידה ומסתייעים בכלב נחיה או בחיית שרות (כלב או חתול) ניתן לטוס עימה. במהלך הטיסה החיה תמצא למרגלותיכם, באופן שלא גורם למכשול בטיחותי.
  •  בהתאם לתקנות ולהנחיות הנציבות, במידה ומסתייעים בחיית שירות, נבקש להציג תעודה מגוף ממשלתי מוסמך המעידה על היותה חיית שירות או לספק מכתב מהגוף המאלף שמסביר מי הגוף המאלף ואלו פעולות החייה הוכשרה לבצע עבור הנוסע/ת עם המוגבלות וכן שעברה בהצלחה מבחן כשירות למקום ציבורי.
  •  יודגש כי חיית תמיכה רגשית אינה חיית שרות.
  • בהתאם לתקנות הנגישות, הסיוע לנוסע עם מוגבלות אינו כולל טיפול סיעודי, לרבות סיוע בהאכלה, הלבשה והיגיינה, או טיפול בחיית שירות של נוסע/ת.
  • במידה ומסתייעים בכלב נחיה או בחיית שרות (כלב או חתול) ניתן לטוס עימה לאחר העברת פרטים וקבלת אישור ממחלקת נגישות.
     
• הסדרי הנגישות לאורחים במשרדים בגבעתיים:
  •  קיימת כניסה נגישה לבניין מהחניון ומקומת הקרקע.
  •  קיימות חניות נכים ברחוב ובחניונים הסמוכים. בחניון הבניין ישנן מספר חניות נגישות המתאימות לרכב גבוה.
  •  קיימים שירותי נכים בבניין בקומה 0 (כניסה).
  •  ניתן להיכנס עם חיית שירות למשרדי החברה.
  •  ניתן להיכנס עם כסא גלגלים ידני או ממונע למשרדי החברה.
  •  חדר הישיבות מותאם וקיימים בו כסאות מותאמים ומערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
  •  קיים כסא מילוט מיוחד בבניין למקרה פינוי בחרום.
 
ליצירת קשר עם צוות ישראייר:
alt