הסדרי נגישות בתחנות ובטיולים מאורגנים

הנגישות בתחנות, נגישות בטיולים מאורגנים ומידע נוסף

• בשדות התעופה בישראל, קיים אמצעי להעלאה או להורדת נוסע עם מוגבלות ע"פ הפרוט מטה:

  אמבוליפט מעלון זחליל רמפה
נתב"ג יש יש -
אילת (רמון) יש יש יש


יודגש כי רכב האמבוליפט מופעל על ידי ספק שרותי קרקע חיצוני. בהעדר זמינות המפעיל או הרכב, עלית וירידת נוסעים תבוצע על ידי מעלון זחליל / רמפה / בסיוע צוות התחנה.

• בחו"ל, בתחנות הבאות, שרות האמבוליפט אינו קיים וירידה מהמטוס / עליה למטוס מתבצעת ידנית על ידי כיסא ייעודי המתופעל בידי עובדי השדה:

- TIV טיבאט, מונטנגרו
- RVN רובניימי, פינלנד
- GNB גרנובל, צרפת
- DRS דרזדן, גרמניה

• אנו ממליצים לנוסעים להתעדכן בפרסומי שדה התעופה באשר להסדרי נגישות.

לנוחיותכם הלינקים הרלוונטיים כפי שמפורסמים על ידי רשות שדות התעופה:


נגישות בטיולים מאורגנים

• נוסעים עם מוגבלות הצריכים התאמות נגישות ידווחו על הצורך בכך מייד בעת ביצוע ההזמנה. יודגש כי בשל המורכבות התפעולית, התאמות לטיול מאורגן מומלץ לבצע לפחות 45 יום מראש.

• יודגש כי לא בכל המדינות ניתן לקבל שירותים מונגשים באופן מלא.

• לבקשת אדם עם מוגבלות, ניתן יהיה להציע את הדרכת הטיול בשפה פשוטה.

• חלק מן המקטעים בטיול הינם למיטיבי לכת וחלקם מן המסלולים הינם מסלולים נגישים. אנא קראו בעיון ההערות.

• לבקשת אדם עם מוגבלות, ילווה סיור במערכת עזר אלחוטית לשמיעה המותאמת לשירותי הדרכה.

• לבקשת אדם עם מוגבלות, יסופק תיאור קולי של מוצגים חזותיים מרכזיים ותסופק נגישות מישוש למוצגים תלת ממדיים מרכזיים בהתאם למותר באתר התיור. 
alt