הסדרי נגישות בתחנות ובטיולים מאורגנים
הנגישות בתחנות, נגישות בטיולים מאורגנים ומידע נוסף
• בשדות התעופה בישראל, קיים אמצעי להעלאה או להורדת נוסע עם מוגבלות ע"פ הפרוט מטה:
יודגש כי רכב האמבוליפט מופעל על ידי ספק שרותי קרקע חיצוני. בהעדר זמינות המפעיל או הרכב, עלית וירידת נוסעים תבוצע על ידי מעלון זחליל / רמפה / בסיוע צוות התחנה.
• בחו"ל, בתחנות הבאות, שרות האמבוליפט אינו קיים וירידה מהמטוס / עליה למטוס מתבצעת ידנית על ידי כיסא ייעודי המתופעל בידי עובדי השדה:
- TIV טיבאט, מונטנגרו
- RVN רובניימי, פינלנד
- GNB גרנובל, צרפת
- DRS דרזדן, גרמניה
• אנו ממליצים לנוסעים להתעדכן בפרסומי שדה התעופה באשר להסדרי נגישות.
לנוחיותכם הלינקים הרלוונטיים כפי שמפורסמים על ידי רשות שדות התעופה:
נגישות בטיולים מאורגנים
• נוסעים עם מוגבלות הצריכים התאמות נגישות ידווחו על הצורך בכך מייד בעת ביצוע ההזמנה. יודגש כי בשל המורכבות התפעולית, התאמות לטיול מאורגן מומלץ לבצע לפחות 45 יום מראש.
• יודגש כי לא בכל המדינות ניתן לקבל שירותים מונגשים באופן מלא.
• לבקשת אדם עם מוגבלות, ניתן יהיה להציע את הדרכת הטיול בשפה פשוטה.
• חלק מן המקטעים בטיול הינם למיטיבי לכת וחלקם מן המסלולים הינם מסלולים נגישים. אנא קראו בעיון ההערות.
• לבקשת אדם עם מוגבלות, ילווה סיור במערכת עזר אלחוטית לשמיעה המותאמת לשירותי הדרכה.
• לבקשת אדם עם מוגבלות, יסופק תיאור קולי של מוצגים חזותיים מרכזיים ותסופק נגישות מישוש למוצגים תלת ממדיים מרכזיים בהתאם למותר באתר התיור.
• בשדות התעופה בישראל, קיים אמצעי להעלאה או להורדת נוסע עם מוגבלות ע"פ הפרוט מטה:
אמבוליפט | מעלון זחליל | רמפה | |
נתב"ג | יש | יש | - |
אילת (רמון) | יש | יש | יש |
יודגש כי רכב האמבוליפט מופעל על ידי ספק שרותי קרקע חיצוני. בהעדר זמינות המפעיל או הרכב, עלית וירידת נוסעים תבוצע על ידי מעלון זחליל / רמפה / בסיוע צוות התחנה.
• בחו"ל, בתחנות הבאות, שרות האמבוליפט אינו קיים וירידה מהמטוס / עליה למטוס מתבצעת ידנית על ידי כיסא ייעודי המתופעל בידי עובדי השדה:
- TIV טיבאט, מונטנגרו
- RVN רובניימי, פינלנד
- GNB גרנובל, צרפת
- DRS דרזדן, גרמניה
• אנו ממליצים לנוסעים להתעדכן בפרסומי שדה התעופה באשר להסדרי נגישות.
לנוחיותכם הלינקים הרלוונטיים כפי שמפורסמים על ידי רשות שדות התעופה:
-
אילת (רמון) http://www.pti.org.il/ramon/
http://www.iaa.gov.il/he-IL/airports/ramonairport/Pages/default.aspx
נגישות בטיולים מאורגנים
• נוסעים עם מוגבלות הצריכים התאמות נגישות ידווחו על הצורך בכך מייד בעת ביצוע ההזמנה. יודגש כי בשל המורכבות התפעולית, התאמות לטיול מאורגן מומלץ לבצע לפחות 45 יום מראש.
• יודגש כי לא בכל המדינות ניתן לקבל שירותים מונגשים באופן מלא.
• לבקשת אדם עם מוגבלות, ניתן יהיה להציע את הדרכת הטיול בשפה פשוטה.
• חלק מן המקטעים בטיול הינם למיטיבי לכת וחלקם מן המסלולים הינם מסלולים נגישים. אנא קראו בעיון ההערות.
• לבקשת אדם עם מוגבלות, ילווה סיור במערכת עזר אלחוטית לשמיעה המותאמת לשירותי הדרכה.
• לבקשת אדם עם מוגבלות, יסופק תיאור קולי של מוצגים חזותיים מרכזיים ותסופק נגישות מישוש למוצגים תלת ממדיים מרכזיים בהתאם למותר באתר התיור.
