• תנאי ומחירי רכישה של שירותי טיסה נוספים

    מחיר כרטיס הטיסה, בטיסת ישראייר לחו"ל בקוד 6H אינו ולל שירותי הטסת כבודה, בחירת מושב רגיל או מועדף במטוס וארוחות במהלך הטיסה ושירותי טיסה נוספים ובאפשרות הנוסע להוסיף איזה מהשירותים שלעיל בתשלום נוסף באמצעות אתר ישראייר בלינק My Israir  או במוקד ההזמנות הטלפוני (בשעות הפעילות) ובכפוף לתנאים המפורטים להלן:
     
    א.         רכישת כבודת מטען בטיסות בינלאומיות:
    נוסע יוכל לרכוש מראש שירותי הטסת כבודה בטיסה שאינה כוללת שירות זה, בשלב ההזמנה, ובכל שלב לאחר ביצוע ההזמנה ועד 10 שעות לפני מועד הטיסה, בעלות של 35$ לכיוון לכבודה במשקל של עד 23 ק"ג על בסיס מקום פנוי בתא המטען ובשים לב לכך שעלולים לחול שינויים במחיר הטסת הכבודה לפי שיקול דעתה הבלעדי של ישראייר.
    הזמנת כבודה פחות מ-10 שעות לפני מועד הטיסה, ניתן יהיה לרכוש שירות זה בשדה התעופה בלבד בעלות של 300 ש"ח בשדות התעופה בארץ או 70 אירו בשדות התעופה בחו"ל.
     
    כל שינוי שיתבצע לאחר הוספת השירות הנ"ל לכרטיס הטיסה, יהיה כפוף לתנאי הביטול בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן - "חוק הגנת הצרכן"), אך במקרה שההזמנה אינה נופלת תחת ההגדרות והתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן, יחויב נוסע שיבקש לבטל את השירות הנ"ל בדמי ביטול לפי הפירוט הבא:

           1. עד 4 ימי עסקים לפני מועד הטיסה הלוך - דמי ביטול בסך של 75% מעלות השירות.
           2. פחות מ-4 ימי עסקים ועד 24 שעות לפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 90% מעלות השירות
           3. פחות מ-24 שעות לפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 100% מעלות השירות.

     

    ב.         תשלום בגין כבודה עודפת:

    טיסות בינלאומיות
    ניתן להעלות לתא הנוסעים כבודת יד של עד 8 ק"ג (במטוסי איירבס) או 5 ק"ג (במטוסי ATR) במידות50 ס"מ (אורך), 40 ס"מ (רוחב), 20 ס"מ (עומק) כשהמידות הנ"ל כוללות גלגלים, ידיות, כיסי צד וכו'וכל חריגה מהמשקל וממידות אלו תחייב שליחת כבודת היד לתא המטען ככבודת מטען והתשלום עבורה הינו בהתאם לתנאי כבודה עודפת.
    יובהר כי במטוסי איירבס ניתן לשלוח לתא המטען כבודה של עד 23 ק"ג ובמטוסי ATRניתן לשלוח לתא המטען כבודה של עד 15 ק"ג.
    מזוודה ראשונה עד 23 ק"ג – 300 ש"ח בשדות התעופה בארץ ו-70 אירו בשדות התעופה בחו"ל.
    חריגה במשקל בכל מזוודה במטוס איירבס מ-24 ק"ג ועד 32 ק"ג – 250 ש"ח בשדות התעופה בארץ ו-65 אירו בשדות התעופה בחו"ל.
    חריגה במשקל בכל מזוודה במטוס ATRמ-15 ק"ג ועד 23 ק"ג – 250 ש"ח בשדות התעופה בארץ ו-65 אירו בשדות התעופה בחו"ל.
    ממזוודה שניה ועד 5 מזוודות – 400 ש"ח בשדות התעופה בארץ/95 אירו בשדות התעופה בחו"ל לכל יחידת כבודה נוספת.

    טיסות פ"א
    בטיסות מנתב"ג ורמון המשקל המותר לכל נוסע מעל גיל שנתיים הינו מזוודה אחת במשקל 23 ק"ג ולתינוק עד גיל שנתיים מותרת מזוודה אחת במשקל 10 ק"ג בלבד. בטיסות מחיפה ולחיפה המשקל המותר לכל נוסע מעל גיל שנתיים הינו מזוודה אחת במשקל 15 ק"ג ולתינוק עד גיל שנתיים מותרת מזוודה אחת במשקל 10 ק"ג בלבד. בכל מקרה משקל כבודה לא יעלה על 23 קילוגרם למזוודה בודדת בטיסות מחיפה ולחיפה ו-30 ק"ג בשאר הטיסות (במקרה של חריגה יש להביא מזוודה נוספת בתוספת תשלום בהתאם).
    ניתן להעלות לתא הנוסעים כבודת יד של עד 8 ק"ג בטיסות מנתב"ג ורמון ו-5 ק"ג בטיסות מחיפהולחיפה במידות 50  ס"מ (אורך), 40 ס"מ (רוחב), 20 ס"מ (עומק) כשהמידות הנ"ל כוללות גלגלים, ידיות, כיסי צד וכו'וכל חריגה ממשקל וממידות אלו תחייב שליחת כבודת היד לתא המטען ככבודת מטען והתשלום עבורה הינו בהתאם לתנאי כבודה עודפת.
    נוסע שיחרוג מהמשקל המפורט יחוייב בעלות של 10 ש"ח לכל 1 ק"ג עודף.
     
    ג.          תשלום בגין הטסת אופניים:
    כל נוסע המעוניין להטיס אופניים, חייב לארוז אותם בקרטוןמתאים כך שיגן על שלמותם ויאפשר הטסתם בתא המטען יחד עם כבודה נוספת ומחויב בחתימה על טופס הסרת אחריות. הכידוןצריךלהיותמסובבב- 90 מעלותכךשהואבקואחדעםשילדתהאופניים ועל הצמיגים להיות ללא אוויר. בטיסה ניתן להטיס עד 20 זוגות אופניים בטיסה. אופניים חשמליות או כלי המונע ע"י מצבר אינם ניתנים להטסה.
     
    טיסות פ"א
    אופניים במשקל של עד 20 ק"ג – 100 ש"ח לכיוון.
     
    טיסות בינלאומיות
    אופניים במשקל של עד 20 ק"ג – 300 ש"ח לכיוון בשדות התעופה בארץ ו-70$ לכיוון בשדות התעופה בחו"ל.  
     
    ד.         תשלום בגין הטסת כלב/חתול:
    בעלי חיים המאושרים להטסה במטוסי חברת ישראייר (במגבלות המופיעות בהמשך) הם חתולים וכלבים בלבד, כל שאר בעלי חיים לא מאושרים להטסה בשום תנאי או מגבלה.
    בטיסה ניתן להעלות עד 2 חיות מחמד בלבד לתא הנוסעים בהגבלות הבאות:
    חיות המחמד שיאושרו להובלה בטיסות בינלאומיות חייבות בתעודות חיסון, בדיקת דם ואישורי כניסה מהרשויות הרלוונטיות ביעד הביניים, או היעד הסופי.
    הטסת בעל חיים מתחנות חוץ אל ישראל הינם בכפוף לנהלי השירות הוטרינרי של מדינת ישראל,
    על הנוסע לבדוק את הנהלים ולהציג את הנדרש.
    בעלי חיים שיפגינו סימנים ברורים וגלויים של מחלה, לא יאושרו לטיסה.
    בסמכות הקברניט להורות על הורדת בעל חיים מהמטוס, במידה ובעל החיים מפריע או הפריע באופן בולט לנוסעים.
    בעלי חיים (כלבים וחתולים בלבד) השוקלים עד 8 ק"ג (כולל מיכל הנשיאה), יאושרו להובלה בתא הנוסעים בלבד, יחד עם נוסע מלווה, בתנאי שיינשאו בכלוב קשיח או רך אשר קיים בו אוורור וכל בעל חיים נמצא סגור בתוך התיק ובלבד שגודלו לא יחרוג מהמידות x40x2140 ס"מ והוא ניתן לאחסון תחת המושב לפני הנוסע ויש ליידע על כך את נציג/ת ההזמנות מבעוד מועד.
    נוסע שיגיע לשדה ללא תיק תקני – יוצע לו לקנות תיק בעלות של 185 ש"ח (בתחנות ישראל בלבד).
    ניתן לקחת עד שתי חיות מחמד בכלוב אחד בתנאי שמשקלן הכולל עם הכלוב לא יעלה על 8 ק"ג, והן יכולות לשהות יחדיו במיכל מבלי להפריע לנוסעים.
    בעלי חיים (חיות מחמד) השוקלים יותר משמונה ק"ג (כולל מיכל הנשיאה), לא יאושרו כלל להטסה גם לא בתא המטען.
    חיית שירות (כגון כלב נחיה מתלווה לנוסע עיוור) מאושרת לעלות לתא הנוסעים ללא תוספת תשלום.
    חיית שירות המלווה למאמן מאושרת לעלות לתא הנוסעים ללא תוספת תשלום, אולם חובה להציג בעת ביצוע ההזמנה תעודת מאמן מוסמך או אישור שהכלב נמצא תחת תנאי אימון לחיית שירות.
     
    טיסות פ"א
    במשקל של עד 8 ק"ג כולל הכלוב בתא הנוסעים – 40 ש"ח לכיוון.
     
    טיסות בינלאומיות
    במשקל של עד 8 ק"ג כולל הכלוב בתא הנוסעים – 250 ש"ח לכיוון בשדות התעופה בארץ ו-70 אירו לכיוון בשדות התעופה בחו"ל. 

    ה.         רכישת הטסת ציוד ספורט:
    כל נוסע המעוניין להטיס ציוד ספורט (כגון ציוד סקי שלג וגלשנים לים וכד'), חייב לארוז אותו כך שיגן על שלמותו ויאפשר הטסתו בתא המטען יחד עם כבודה נוספת ומחויב בחתימה על טופס הסרת אחריות. גלשן ממונע אינו ניתן להטסה.
     
    טיסות פ"א
    עלות להטסת גלשן/דאון 150 ש"ח - מאורך 1 מטר עד 2 מטר.
    עלות להטסת לגלשן קטן 75 ש"ח - עד אורך 1 מטר.
     
    טיסות בינלאומיות
    עד 20 קילו - 300 ש"ח לכיוון בשדות התעופה בארץ/60 אירו לכיוון בשדות התעופה בחו"ל (ללא קשר למשקל נוסף שיש על הנוסע).
    מעל ל-20 ק"ג- 400 ש"ח לכיוון בשדות התעופה בארץ/80 אירו לכיוון בשדות התעופה בחו"ל (ללא קשר למשקל נוסף שיש על הנוסע).

    ו.          רכישת הטסת כלי נגינה:
    כל נוסע המעוניין להטיס כלי נגינה (כגון גיטרה וכד'), חייב לארוז אותו כך שיגן על שלמותו ויאפשר הטסתו בתא המטען יחד עם כבודה נוספת ומחויב בחתימה על טופס הסרת אחריות. במקרה של הטסה בתא המטען יחוייב הנוסע בהתאם למחירון משקל עודף. במידה ולא ניתן להטסה בתא המטען בשל חשש לנזק שייגרם לכלי, על הנוסע לרכוש עבורו מושב נוסף במטוס ובתנאי שיהיה מאובטח בצורה שלא יהווה מכשול בעת פינוי. במקרה של כלי נגינה חריג בגודלו, יש לעדכן את ישראייר בעת ביצוע ההזמנה.
     
    ז.          רכישת הושבה במושב רגיל:
    נוסע יוכל לרכוש מראש שירותי הושבה במושב רגיל בטיסות ישראייר בינלאומיות בקוד 6Hבכפוף לזמינות בעת ההזמנה, ובכל שלב לאחר ביצוע ההזמנה ועד 10 שעות לפני מועד הטיסה, בעלות של 15$ לנוסע לכיוון, כך שתהיה לו האפשרות לבחור מושב מבין המושבים שנותרו פנויים בעת הוספת השירות, ובשים לב לכך שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג המושב, מיקומו במטוס ומועד ביצוע ההזמנה, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של ישראייר. לגבי טיסות פנים ארציות, עלות השירות הינה 10 ש"ח לנוסע לכיוון וההזמנה תתבצע באמצעות האזור האישי באתר עד 24 שעות לפני הטיסה.
     
    כל שינוי שיתבצע לאחר הוספת השירות הנ"ל לכרטיס הטיסה, יהיה כפוף לתנאי הביטול בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן - "חוק הגנת הצרכן"), אך במקרה שההזמנה אינה נופלת תחת ההגדרות והתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן, יחויב נוסע שיבקש לבטל את השירות הנ"ל בדמי ביטול לפי הפירוט הבא:

        1. עד 4 ימי עסקים לפני מועד הטיסה הלוך - דמי ביטול בסך של 75% מעלות השירות.
        2. פחות מ-4 ימי עסקים ועד 24 שעותלפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 90% מעלות השירות.
        3. פחות מ-24 שעות לפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 100% מעלות השירות.

     
    ח.         רכישת הושבה במושב מועדף:
    מושב מועדף הוא מושב שמור בחלק ספציפי במטוס ו/או מושב בעל מרווח רגליים משופר בזכות היותו צמוד לפתחי היציאה או למחיצה.
    נוסע יוכל לרכוש מראש שירותי הושבה במושב מועדף בטיסות ישראייר בינלאומיות בקוד 6Hבכפוף לזמינות בעת ההזמנה, ובכל שלב לאחר ביצוע ההזמנה ועד 10 שעות לפני מועד הטיסה, בעלות של 40$ לנוסע לכיוון, ובשים לב לכך שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג המושב, מיקומו במטוס ומועד ביצוע ההזמנה, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של ישראייר. ניתן לרכוש מושבים מועדפים גם בעמדות הצ'ק אין בשדה התעופה בעלות של 150 ש"ח לכיוון בארץ ו-35 אירו לכיוון בחו"ל וגם בתוך המטוס בעלות של 40$ לנוסע לכיוון.
    לגבי טיסות פנים ארציות, עלות השירות הינה 20 ש"ח לנוסע לכיוון וההזמנה תתבצע באמצעות האזור האישי באתר עד 24 שעות לפני הטיסה וניתן לרכוש מושבים מועדפים גם בעמדות הבידוק בישראל בעלות של 40 ש"ח לנוסע.
    לידיעתכם, תקנות הטיס (הפעלת כלי טיס וכללי טיסה), תשמ"ב-1981 מחייבות כי במושבים שביציאות החירום יישבו אך ורק נוסעים בעלי כשירות לסייע במצבי חירום. לפיכך, נוסע שבשל מצבו עלול לעכב נוסעים אחרים בעת פינוי, או שעלול להוות מכשול לאיש צוות בביצוע תפקידו, לא יושב במושב יציאת חירום, ובכלל זה נוסע שהוא אחד מאלה:

    נוסע הסובל ממגבלה פיזית או נפשית ברורה, שתקשה עליו לנוע במהירות אם יידרש לכך.
    נוסע שהוא בעל מוגבלות משמעותית בראייה או בשמיעה, שתמנע ממנו להבין בלא קושי הוראות הניתנות בכתב או בעל פה.
    נוסע שבשל גיל או מחלה הוא חלש (frail) באופן שיקשה עליו לנוע במהירות.
    נוסע שבשל מימדי גופו יתקשה לנוע במהירות או להגיע אל פתח יציאת החירום הקרוב ולעבור דרכו.
    ילד שטרם מלאו לו 12 שנים, בין אם הוא עם מלווה ובין אם לבדו.
    אישה בהריון.
    נוסע שהוא מגורש, מסורב כניסה או עציר במשמורת.
     
    לאור האמור לעיל, אין אפשרות להזמנה ו/או הושבה במושבים הצמודים ליציאת חירום של נוסעים התואמים את האמור לעיל. נוסע שיבחר להזמין מושב הצמוד ליציאת חירום, על אף האמור לעיל, הזמנת המושב שביצע תבוטל ויוקצה לו מקום ישיבה חדש, כל זאת ללא כל פיצוי בגין שינוי זה או השבת הסכום ששולם תמורת ההושבה הנ"ל.

    ישראייר שומרת לעצמה את הזכות לבטל בכל עת את הזמנת המושב המועדף ולהקצות מחדש את המושב, לרבות לאחר עליית הנוסע למטוס. ישראייר תהיה רשאית לבטל הזמנת מושב מועדף בודד ולהקצותו מחדש בכל עת, גם אם מושב מועדף זה הוא חלק מהזמנה של מספר מושבים מועדפים. ביטול ההושבה במושב המועדף והקצאה של מושב חדש, עשוי להידרש מסיבות תפעוליות, בטיחותיות, ביטחוניות או מסיבות סבירות אחרות.

    מובהר כי ביטול ההושבה במושב מועדף ביוזמת ישראייר (בלבד), תזכה את הנוסע בזכות להיות מועבר למושב אחר, לפי שיקול דעתה הבלעדי של ישראייר, והשבת הסכום ששילם הנוסע בגין המושב מועדף (למעט אם הביטול נעשה בשל אי עמידה בדרישות התקנות הנ"ל בזמן ההושבה). הנוסע לא יהיה זכאי לכל סעד אחר מלבד האמור לעיל.

    כל שינוי שיתבצע לאחר הוספת השירות הנ"ל לכרטיס הטיסה, יהיה כפוף לתנאי הביטול בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן - "חוק הגנת הצרכן"), אך במקרה שההזמנה אינה נופלת תחת ההגדרות והתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן, יחויב נוסע שיבקש לבטל את השירות הנ"ל בדמי ביטול לפי הפירוט הבא:

       1. עד 4 ימי עסקים לפני מועד הטיסה הלוך - דמי ביטול בסך של 75% מעלות השירות.
       2. פחות מ-4 ימי עסקים ועד 24 שעותלפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 90% מעלות השירות.
       3. פחות מ-24 שעות לפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 100% מעלות השירות.

     
    ט.          ארוחות:
    נוסע יוכל לרכוש ארוחות בטיסות ישראייר בינלאומיות בקוד 6Hבלבד במטוסי איירבס A-320שאורכן מעל שעתיים, בכל שלב לאחר ביצוע ההזמנה ועד 72 שעות לפני מועד הטיסה מתוך התפריט שמופיע ב- MyIsrair ובכפוף למלאי שזמין באותה עת ובטיסות שבהן מוצע השירות הנ"ל. המזון יסופק על ידי חברת קייטרינג חיצונית וישראייר לא תהיה אחראית לכל תלונה או טרוניה בקשר לאיכות הארוחה, טעמה וכיוצא באלה. רכיבי הארוחה אינם מחייבים ויכולים להשתנות בהתאם לעונה ולמלאי הזמין.

    בנוסף, ככל שהספק לא יהיה מסוגל לספק את הארוחה שנבחרה במועד הנדרש או כל חלק ממנה, ישראייר שומרת לעצמה את הזכות להודיע לנוסע על העניין בכל שלב, ובשל כך, יהיה זכאי הנוסע לבחור ארוחה אחרת בסכום ששולם ו/או לקבל החזר כספי בסכום המלא ששילם, ותו לא.

    כל שינוי שיתבצע לאחר הוספת השירות הנ"ל לכרטיס הטיסה, יהיה כפוף לתנאי הביטול בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן - "חוק הגנת הצרכן"), אך במקרה שההזמנה אינה נופלת תחת ההגדרות והתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן, יחויב נוסע שיבקש לבטל את השירות הנ"ל בדמי ביטול לפי הפירוט הבא:

       1. פחות מ-4 ימי עסקים ועד 24 שעות לפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 90% מעלות השירות
       2. פחות מ-24 שעותלפני מועד מתן השירות -  דמי ביטול בסך של 100% מעלות השירות.

    י.          דייל מלווה:

    טיסות פנים ארציות
    השירות ניתן לילדים הטסים לבד בטווח גילאים 4 עד 6 או לילדים גדולים יותר שהוריהם מזמינים את השירות עבורם. דייל מלווה את הילד בכל שלבי הבידוק ומשך השהייה במטוס ועד מסירת הילד בתחנת היעד. השירות כרוך בתשלום של 377 ש"ח לכיוון ויש להזמינו לפחות 48 שעות טרם מועד הטיסה. במידה ולילד יש טיסות המשך, לא ניתן להזמין שירות זה.
     
    טיסות בינלאומיות
    השירות ניתן לילדים הטסים לבד בטווח גילאים 4 עד 6 או לילדים גדולים יותר שהוריהם מזמינים את השירות. דייל מלווה את הילד בכל שלבי הבידוק ומשך השהייה במטוס ועד מסירת הילד בתחנת היעד. השירות כרוך בתשלום של מחיר מושב נוסף לכיוון ויש להזמינו לפחות 48 שעות טרם מועד הטיסה. במידה ולילד יש טיסות המשך, לא ניתן להזמין שירות זה.

    י"א      ילד בלתי מלווה:
    הינו ילד הטס לבדו והנו בטווח הגילאים 6 עד 12.דייל קרקע מלווה את הילד מדלפק הבידוק ועד לשער העליה למטוס ובעת העליה למטוס ועד למקום מושבו במטוס ובנחיתה ביעד מהיציאה מהמטוס ועד מסירת הילד בתחנת היעד.
    יש להזמין שירות זה במעמד ביצוע ההזמנה ויש להזמינו לפחות 48 שעות טרם מועד הטיסה וניתן לספק את השירות עד גיל 16.
    מספר מקסימאלי של ילדים בלתי מלווים המאושרים בטיסה במטוס ATRהינו 4. 
     
    בטיסות בינלאומיות השירות כרוך בתשלום של 50$ לכיוון. 
    בטיסות פנים ארציות השירות כרוך בתשלום של 50 ש"ח לכיוון. 
     
    ביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם לחוק הגנת הצרכן:
    "עסקת מכר מרחוק" – התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.
    "שיווק מרחוק" – פניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלוויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים.
    בהתאם לסעיף 14ג(ג) ולסעיף 14 ג(ד)(2) לחוק הגנת הצרכן, בעסקאות מכר מרחוק רשאי המזמין (שאינו לקוח עסקי) לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום ההתקשרות בעסקה או מיום קבלת מסמך המכיל פרטים על העסקה, לפי המאוחר, ובמקרה של תושב ותיק/עולה חדש/אדם בעל מוגבלות, שמתקיימים לגביו כל התנאים המפורטים בסעיף 14ג1 לחוק הגנת הצרכן, בתוך 4 חודשים מהמועד האמור, ובלבד שמועד ביטול העסקה אינו חל בתוך 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן (לעניין זה "ימים שאינם ימי מנוחה" משמעם - ימי עסקים שהינם ימי חול, לא כולל שבת או חג).
    במקרה של ביטול לפי הוראות אלה, יוחזר לנוסע בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול אצל ישראייר, אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו, זולת, דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה לכל נוסע או 100 ש"ח לנוסע, לפי הנמוך מביניהם (להלן:"דמי ביטול מופחתים") ותבטל את חיוביו הנוספים של הנוסע בשל העסקה (ככל שקיימים). אם העסקה נעשתה בכרטיס אשראי, אז יחויב הנוסע גם בתשלום שנגבה מישראייר בעד סליקת כרטיס האשראי. אולם, בתקופות הביטול המנויות לעיל (14 יום או 4 חודשים לפי העניין, שלא נופלים בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד מתן השירות), וככל שהביטול נבע מאי התאמה מהותית בין השירות לפרטים המהותיים שנמסרו לגביו בכתב או כתוצאה מהפרת התחייבות מהותית על ידי ישראייר, לא יגבו דמי הביטול המופחתים.זכות הביטול בעסקת מכר רגיל כאמור, לא תחול לגבי שירותים המתבצעים במלואם מחוץ לישראל, לרבות, טיסת המשך לטיסה שיצאה מישראל ואשר סופקה באמצעות חברת תעופה אחרת. כמו גם, לא תחול זכות הביטול על עסקה ששולמה בתווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.